onsdag 31. august 2011

Heklet puff og knallrosa skap








Denne puffen har egentlig vært ferdigheklet i lange tider, jeg er bare litt treig med å avslutte prosjekter. Men i dag stappet jeg den (med fyll fra gamle pynteputer og et par utdaterte fleecepledd), og sydde et stoff i bunnen. Den er heklet med Bomull Sport fra Gjestal og heklenål 2,5.

Og dette var visst virkelig dagen for å avslutte prosjekter, for jeg gjorde ferdig et skap jeg kjøpte på loppis i fjor høst også. Det har vært ferdigmalt lenge, men i dag limte jeg papir døra som hele tiden har vært planen. Også flyttet vi skapet opp på hobbyrommet (det har stått bak sofaen i stua), og det lilla bordet som stod oppe på hobbyrommet har kommet ned i stua. En liten miniommøblering altså!

38 kommentarer:

Marianne sa...

Hei! DIgger skapet og puffen!! Så herlig knæsje farger =) ha en nydelig kveld hilsen M

MøbelPøbel sa...

Så flink du er!! Trodde virkelig du hadde kjøpt denne i en dyyr butikk;)Friske fine farger.
Tror jeg må betale deg for et heklekurs jeg;)

Anonym sa...

Kjempefin og kul puff! Jeg er imponert, som møbelpøbel trodde jeg også den var butikkjøpt.

:-)Tove

She: sa...

Hærregud så mange fine freshe farger!! Og puffen var kanonfin - enig med de to over her, den ser butikk ut. Imponert! :)
-Hanne/She&LIfe

I.M sa...

Den puffen var råstilig:)

E.R.R.Y sa...

Wow, den puffen blev jag helt kär i! och hela rummet. :) Häärliga färger!

KROnPRINSESSENE sa...

Så flink du har vært som har fått avsluttet påbegynte prosjekter...
Må visst ta meg i sammen jeg også ;)
Herlige farger på alt!
Digger puffen ;)
Klem May Helen

Søs sa...

Så fin puff! Merker jeg får lyst til å hekle litt igjen...

Christina sa...

sikke dog en fantastisk puf - den må jo ha´ taget måneder at lave!? skabet er også ret dejligt :)

kh christina
www.dejligheder.blogspot.com

Marit sa...

Fantastisk puff. Helt enig med de over, den så "butikk ut".

Skjerstad sa...

Så fantastisk fint det var :) En fargefryd for øyet !

Hilsen Janne

Johanna Stålros sa...

Wow så snyggt och inspirerande....kram johanna

Duse Pasteller sa...

Herlig!
Bilder til å bli glad av!!:D
Flinkis;)
Klem

Wimona sa...

Så flotte farger! Og kjempe fin puff!

Banebakken sa...

FARGEEKSPLOSJON - så herlig! Ble virkelig glad av dette innlegget. Både kommoden og den heklede puffen er utrolig fine :)

Ingrid Riddervold sa...

TO KOMMA FEM! håhå, du imponerer stadig :-D Puffen er nydelig og inspirerende, og jeg tørr ikke tenke på hvor lang tid det må ha tatt. Kanksje mitt neste hjemmeprosjekt når gulvteppet er ferdig.

(ps, sikkerhetsordet jeg må taste inn for å poste kommentaren nå er "prenis", måtte le litt ;-))

Janne sa...

For et fargekick! Perfekt på en litt kjølig høstdag:) Skapet var superlekkert, likte både fargen og tapeten! Og artig puff! Du er jammen flink...

Veronica sa...

WOW!
Utrolig friskt og fint,
Det er såå herlig med dine friske farger,
klem til deg

Li/Småtingene sa...

Knalltøft!!

Puffen var jo bare kjempestilig! Så flink du er!

:-)

Groskro sa...

Så fin en puff!! Ser for meg at det er mye jobb med så tynn heklenål...? :-)

Det knallrosa skapet var bare supertøft.

God helg!

Maya: sa...

Kjære vene, har du heklet den!?! Dritfin! Og finfine bilder i tillegg, skikkelig vitamininnsprøyting. Takk:)

Maya

Unknown sa...

Nydelig puff! og råtøft skap! Skikkelig gladfarger. Love it!

Martine sa...

Ojojoj, puffen var jo bare nyyydelig!

Made by Ina sa...

Underbar boll du har gjort, super fin blogg som ger massor av inspration, jag lägger till dig på min blogglista och blir nu din följare ;)

Kram Marina

Lulla sa...

For en fin farge på skapet! Har du fargekoden å dele ? Puffen er jo også bare helt knall flott!

Guro sa...

For en superfin puff, i flotte farger!! Er det lov til å spørre om du har oppskrift på den?:)
Ellers må jeg si at du har en veldig fin blogg, jeg er ny følger og fan allerede!:)

ALIN sa...

Åh, kjærleik! Den var FIN!

Trädgården på Höjden... sa...

Nu har jag kikat runt här en stund på din fina, fina blogg och älskar alla färgerna. Underbart! Hit vill jag komma tillbaka och lägger till dig på min följalista!

Ha en bra helg.

Hälsar Åsa

Anonym sa...

Hei! Du nevnte en tapet du hadde sett på en kafe i et innlegg du skrev den 1.august 2010. Ville bare fortelle deg at den tapeten, med kirseebærblomster og traner, kan du finne her: http://www.nordsjoidedesign.no/index.php?page=597

:)

Belinda sa...

Vilken härlig blogg och puffen är så så fin!!

Kine sa...

Så utrolig fin puff! :) Her var det mye fint, jeg legger meg til som følger :)

Lulla sa...

Tusen takk for fargekoden.Da har jeg posjekt neste helg :) Ønsker deg fortsatt fin uke .Lulla

Rikke sa...

Den er virkelig impnerende. Waru for et stort arbejde. Så smuk!

Kærlig hilsen
Rikke

Sigrun sa...

Fantastisk fin!!
Må innom flere ganger for dagen:)
LikerLikerLiker:D

Tins roser sa...

For et fargerikt hjem du har, dette er herrrlig, du får virkelig fram gode bilder. Det er så nydelig å se farger i en blogg, for det er så mye hvitt, hvitt, grått, grått og sort... :)) Du er virkelig dyktig.
Jeg melder meg som følger.

Trallala sa...

Kjempetøff puff, sånn har jeg også lyst til å lage. Tror jeg må dra og kjøpe garn med en gang faktisk :)

Anonym sa...

Stina!
Hvilken farge er det på skapet??

Hanne

Stina sa...

Fargekode på skapet: S2070-R10B